תקנון ומדיניות ביטולים

1. מטיילים ורוכשי שירותים שהזמינו את שירותי אלונה פאפוס דרך קבוצת הפייסבוק, עמוד העסקי, אינסטגרם ודרך כל אמצעי או מדיה אחרת רשאים לבטל את העסקה ללא דמי ביטול עד 72 שעות לפני הפעילות – למעט קבוצות / חברות איתן נעשה סיכום אחר!


2.   במקרה של ביטול הפלגות בתוך מסגרת ה 72 שעות לפני השייט – ניתן להעביר את השובר ההזמנה למשהו אחר ולממש השייט – מימוש השייט יתבצע כל עוד ההפלגה מתקיימת.  במידה ולא ניתן להזמין שירות אחר מרשימת הפעילויות של אלונה פאפוס.


3. במקרה שהזמנתם בלינקים של מלונות האירוח שאנו מפרסמים באתר הבית ובמדיות השונות, הינם תחת מדיניות הביטולים של המלונות לפי התקנון הפורט בעמוד ההזמנה.


4. אלונה פאפוס מאפשרת ביטול עם אפס דמי ביטול רק במצב של חברות התעופה ביטלו טיסות בעקבות מלחמה / קורונה – כל הכסף יוחזר למזמין. בכל מצב אחר יתקיימו דמי ביטול מלאים ( חולי, התיבשות וכל סיבה אחרת).


5. מוסכם בין שני הצדדים כי המזמין יחויב בדמי ביטול אם ביטל בתוך מסגרת 72 שעות לפני הפעילות או במידה ולא הגיע, גם אם לא קיבל את השירות.

 
6. אחריות על חפצים אישיים במהלך הפעילות הינם באחריות המזמין בלבד! איננו אחראים על מה שנשכח או נשבר או נפגם במהלך הפעילות.


7. ביטוחים רפואיים ואישיים במהלך הפעילויות באחריות המזמין בלבד! איננו אחראים על כל נזק ולכן אנו ממליצים שהמזמין יבטח את עצמו לפני הטיסה לפאפוס עד החזרה לארץ!

8. אלונה פאפוס לא תהיה אחראית לכל נזק, ישיר או עקיף, לגוף או לרכוש, שייגרם למטייל במהלך הטיול או עקב ביטולו או שינויים בו, מכל סיבה שהיא, לרבות בגין תאונה, גנבה, אובדן של כבודה או מסמכים או הוצאות שהיה על המטייל להוציא בגינם. המטייל מתחייב לרכוש בעצמו ובעבורו ביטוח מלא ומתאים לגוף ולרכוש.

9. בכל פעילות יש דגשים לביצוע התוכניות – אנו ממליצים לקרא היטב את הדגשים – אי קריאת התוכניות לא מסירה אחריות מהמזמין. 


נופש נעים חברים, אנא נהגו באחריות בעת הפעילויות והישמעו להוראות צוות נותני השירותים.  

12.04.24

סיור נכסים בפאפוס

סגרתם טיסה ומלון בפאפוס?

מצויין!

לכל הטיולים היומיים והאטרקציות לחצו: